בן גביר: "הדעות שלי השתנו, אבל אני לא מתנצל"

אייל ראובן 1 Comment on בן גביר: "הדעות שלי השתנו, אבל אני לא מתנצל"

יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר לאיתי גדסי ויענקל'ה פרידמן ב"מהדורת סוף השבוע": "השמאל לוקח אותי כל הזמן למה שעשיתי בגיל 17, מאז שהתחלתי לדבר ולענות להם את עמדותיי השמאל משתולל ואנחנו עולים בסקרים. הם הכי היו רוצים שאני יגיד היום מה שאמרתי אז" | האזינו

צילום: פלאש 90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר לאיתי גדסי ויענקל'ה פרידמן ב"מהדורת סוף השבוע": "אני אומר אותם דעות בכל השנה האחרונה, לפני עשרים שנה היו לי דעות אחרות. אז חשבתי שצריך לגרש את כל הערבים, היום אני חושב שצריך לגרש רק את המחבלים" פתח בן גביר.

"אנשים חושבים שיזמנו את העימות עם בן ארי ומרזל, אבל זה לא נכון. האסטרטגים שלי דווקא אומרים שהסכסוך עם בן ארי ומרזל הוא טוב לי, באמת יש חילוקי דעות ביננו, אני לא הרב כהנא".

"השמאל לוקח אותי כל הזמן למה שעשיתי בגיל 17, מאז שהתחלתי לדבר ולענות להם את עמדותיי השמאל משתולל ואנחנו עולים בסקרים. הם הכי היו רוצים שאני יגיד היום מה שאמרתי אז. ואגב, גם בגיל 17 מה שעשיתי היה למען המדינה ולמען העם, זה היה ימי אוסלו הרעים" טען בן גביר.

בן גביר התייחס אף ליוקר המחיה וסיפר ע התכניות של עוצמה יהודית: "לגבי יוקר המחיה, יש לנו תכנית מסודרת. בחורה ולקיה הבדואים מקבלים קרקעות, למה אנחנו לא יכולים לחלק קרקעות לחיילים משוחררים? המדינה צריכה לבנות שמה ליהודים".

"כשאני נכנס למשהו אני עושה אותו בכל הכח. עוצמה זה לא רק חוקיים ביטחוניים. זה גם העניין של חמלה ודאגה לחלשים. הדאגה למשבר הדיור היא דאגה מספר 1" הוסיף בן גביר.

על איחוד עם אבי מעוז אמר: "אבי מעוז ניהל משא ומתן עם סמוטריץ', הוא רצה ללכת בנפרד מעוצמה יהודית. אבי מעוז נכנס בזכותי לכנסת, ציפיתי ממנו לקצת יותר שיתוף פעולה. והצענו לו מקום ריאלי. מקום 11 זה בהחלט ריאלי, הסקרים שלנו עומדים היום גם על 12. בסיבוב הקודם שהוא קיבל את המקום השישי הסקרים שלנו עמדו אז רק על 4".

"אבי מעוז עשה עבודה טובה, אבל הוא ממש לא היחיד שנלחם על הזהות היהודית. גם אנחנו נלחמים על זה. המועמד שלנו הרב עמיחי אליהו עוסק בנושא הזה לא פחות" טען בן גביר.

על המועמד החדש שהצטרף אמש לעוצמה יהודית אמר: "צביקה פוגל הוא כח אדיר לימין. הוא מדבר על הכרעה בעזה ובצפון. אין מי שהפעיל ממנו יותר כח אש בצה"ל, הוא נכס לעם ישראל".

ולסיום הגיב בן גביר על הריאיון של אייזנקוט בישראל היום בו התפאר בכך שפינה את חומש עשרות פעמים ואמר, "לא סוד שהמחנה הממלכתי הולך שמאלה, כדי לעצור אותם אנחנו חייבים ממשלת ימין מלאה".

האזינו לריאיון המלא:



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    רק אנשים טיפשים לא משנים את דעתם